گردهمایی هم اندیشی دیناپارت در مشهد مقدس

برای نخستین بار گردهمایی هم اندیشی فروشندگان قطعات یدکی دینا پارت در مشهد مقدس برگزار شد.

 هدف از این گردهمایی معرفی برنامه های گروه بازرگانی دینا پارت و همچنین برقراری تعاملات سازنده بین واحدهای تامین و فروش با تعدادی از فروشندگان لوازم یدکی مشهد بود. در این هم‌اندیشی جلیل قصاب مدیرعامل، یعقوب قصاب رئیس هیئت مدیره، پرتویان معاون اداری مالی، علی دیوسالار مدیر تامین، سارا الماسی پور مدیر فروش و شهرام صبوری مدیر دفتر دیناپارت در مشهد و تعدادی از فروشندگان لوازم یدکی حضور داشتند.

در این گردهمایی قطعه فروشان مشهد به اتفاق مدیران ارشد گروه بازرگانی دیناپارت به بررسی چالش‌ها و راه‌های برون‌رفت، همچنین مسیرهای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان پرداختند. جلیل قصاب در این نشست صمیمی اظهار داشت : گروه بازرگانی دیناپارت در ادامه افزایش فعالیت‌های خود مجموعه «دینابدنه» با هدف تامین قطعات اصلی بدنه خودروها و نیز قطعات وانت نیسان را راه اندازی کرده است تا سبد کالای قطعات یدکی خود را کامل‌تر کند. وی همچنین با هشدار نسبت به تولید قطعات یدکی غیر اصل در بازار گفت : در سال‌های اخیر تولید و توزیع قطعات یدکی تقلبی و با کیفیت پایین در بسته‌بندی‌های جعلی در بازار رواج یافته که تشخیص آنها هم بسیار سخت شده است؛ اما گروه بازرگانی دیناپارت با تمهیدات در نظر گرفته شده و بهره‌مندی از هولوگرام های خاص و همچنین بارکدهای درج شده در بسته بندی های اورجینال شرایط را برای مشتریان آسان کرده است.

 در این مراسم مدیران تامین و فروش نیز درباره شرایط همکاری تولیدکنندگان قطعات مورد نیاز همچنین بهتر شدن بستر فروش دیناپارت توضیحاتی ارائه کردند.

در پایان نیز به پاس تشکر از زحمات فروشندگان قطعات یدکی مشهد لوح‌تقدیر گروه بازرگانی دیناپارت به تعدادی از حاضران اهدا شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *