بازدید مدیرعامل دیناپارت از خط تولید مشهد واشر

در ادامه بازدیدهای دوره‌ای از خطوط تولید کارخانجات قطعات خودرویی مدیرعامل گروه بازرگانی دیناپارت با حضور در شهرک صنعتی توس از  شرکت مشهد واشر دیدن و با مدیران این مجموعه تولیدی دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید جلیل قصاب مدیرعامل دیناپارت از خط تولید محصولات مشهدواشر از جمله انواع واشر سرسیلندر فلزی و نسوز درب سوپاپ کارتر و قاب زنجیر موتور های  Xu7_tu3_tu5_ef7 دیدن کرد.

وی همچنین در نشست تخصصی با مدیران شرکت مشهدواشر  به کیفیت مرغوب محصولات دریافتی از سوی دیناپارت تاکید کرد و گفت: در شرایط فعلی اقتصاد کشور و وجود تحریم‌ها؛ گردش خطوط تولیدات اقتصادی و صنعتی بسیار اهمیت دارد اما در عین حال با توجه به قیمت تمام شده مواد اولیه برای قطعات تولیدی رعایت حال مشتریان نیز به طور ویژه باید مد نظر قرار گیرد تا مصرف کنندگان قطعات یدکی خودرو با فشار مالی کمتری بتوانند لوازم مورد نیاز خود را تامین کنند.

در این دیدار ایمان صادقی مدیرعامل مشهد واشر نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور هیئت دینا پارت در محل کارخانه این شرکت گفت: تداوم همکاری دو شرکت در خصوص تامین واشرهای انواع خودرو می‌تواند شرایط ارائه مطمئن ،کیفی و با نرخ مناسب را فراهم کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *