محصولات دیناپارت با کیفیت و قیمت مناسب

ارائه قطعات یدکی خودروهای داخلی با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد از اصول راهبردی گروه بازرگانی دینا پارت در بازار کشور به شمار می رود.

 به گزارش روابط عمومی دیناپارت و بر اساس آمارهای موجود از واحد پاسخگویی و رسیدگی به شکایت مردمی استقبال عمومی فروشندگان لوازم یدکی از محصولات دینا پارت در سراسر کشور نشان دهنده این موضوع است که نه تنها نرخ قطعات خودروی ارائه شده توسط دیناپارت نسبت به سال گذشته افزایش نداشته بلکه در بیشتر موارد با تعاملات سازنده با تامین کنندگان کالا سعی بر این بوده تا در حمایت از مصرف کنندگان با حداقل سود ممکن قطعاتی که بیشترین استفاده را در نزد صاحبان خودرو دارد توزیع گردد .

این گزارش می افزاید اخیراً عده‌ای سودجو با توزیع لیست کاذب و دروغین قیمت ها قصد دارند تا قطعات بی کیفیت خودرویی را به فروشندگان لوازم یدکی بفروشند و بازار خرید و فروش را تحت تاثیر نرخ های خودساخته تخریب کنند.  روابط عمومی دیناپارت تاکید کرد:  نرخ فروش قطعات یدکی این گروه نه تنها افزایش نداشته بلکه مردم هرگونه ابهام و سوال در این خصوص را مستقیم با واحد پاسخگویی به شکایات و یا نمایندگان اصلی دیناپارت در همه شهرهای کشور مطرح نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *