همکاری پایدار اردبیلی‌ها با دیناپارت

 

همایش فنی تخصصی گروه بازرگانی دینا پارت با استقبال کم نظیر اردبیلیها برگزار شد.

گردهمایی بزرگ دفتر مرکزی دیناپارت در استان اردبیل با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در یک فضای وسیع محیطی و با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه بازرگانی دینا پارت برگزار شد. در این همایش فروشندگان لوازم یدکی، تعمیرکاران، جلوبندی ساز ها، سرویسکاران،  باطری سازها، تراشکاران و همچنین فروشندگان و تعمیرکاران وانت‌نیسان نیز حضور داشتند.

پیش از آغاز مراسم شرکت کنندگان در همایش با حضور در محل برپایی نمایشگاهی از جدیدترین محصولات دیناپارت از قطعات سبد کالاهای خودروی دیدن کردند.

در این مراسم آقای سهراب محمدی مدیر دفتر دینا پارت در اردبیل با خیر مردم به حاضران اظهار داشت برند دینا پارت در اردبیل شناخته‌شده‌ترین نامی است که مشتریان با اطمینان خاطر نسبت به تهیه قطعات آن اقدام می کنند و این امر نتیجه تلاش مدیران این شرکت در تامین قطعات با کیفیت و قیمت مناسب است .

همچنین علی دیوسالار مدیر تامین گروه بازرگانی دینا پارت اظهار داشت : عدم افزایش قیمت محصولات این گروه همراه با توسعه دفاتر نمایندگی ها و تلاش مدیر عامل دینا پارت در جلسات مشترک با تولید کنندگان کالا باعث شده است تا شاهد ثبات قیمت قطعات در بازار و استقبال قابل توجه مصرف کنندگان باشیم.وی گفت با تعاملات بهینه و گسترش روابط دیناپارت با تامین کنندگان داخلی توانستیم سبد کالایی خود را به بیش از دو هزار و ۵۰۰ قطعه برسانیم.

در پایان مراسم نیز با حضور جلیل قصاب مدیرعامل، یعقوب قصاب رئیس هیئت مدیره، سهراب  محمدی نماینده دینا پارت در اردبیل و دانشیان رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی اردبیل از هفت مشتری پرتلاش استان به نمایندگی از سایر این تقدیر به عمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *