غرفه دیناپارت میزبان نماینده اصفهان در مجلس

دکتر عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در خانه ملت در بازدید از نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی از غرفه گروه بازرگانی دیناپارت دیدن کرد.

در این بازدید مسعود گلشیرازی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز وی را همراهی می‌کرد. عباس مقتدایی در این بازدید ضمن نشست با مدیرعامل دیناپارت و کارشناسان این گروه بر اهمیت برپایی چنین نمایشگاهی تاکید کرد و اظهار داشت : حضورشرکت‌های قدرتمندی همچون دیناپارت در کشور می تواند کمک شایانی به اطمینان بخشی مخاطبان و مشتریان به قطعات یدکی با کیفیت بدهد.

وی همچنین گفت آشنایی بیشتر مردم با نوع فعالیت‌های تخصصی شما در حوزه خودرویی با هدف شناساندن ظرفیت‌های تولیدکنندگان داخلی و ایجاد رقابت و برقراری ارتباطات مناسب حرفه ای میان محققین باعث اشتغال بیشتر و رونق تولید با کیفیت می‌شود.


در این دیدار جلیل قصاب مدیرعامل گروه بازرگانی دیناپارت نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور نماینده اصفهان به اتفاق هیات همراه در غرفه دیناپارت با اشاره به بیش از دو دهه فعالیت در حوزه قطعات یدکی گفت: اکنون به دلیل تحریم‌های موجود، کشور نیازمند تعمیق و تقویت ساخت قطعات در داخل هستیم و ماهم به عنوان شرکتی تامین و توزیع کننده سعی داریم تا با تولیدکنندگان با کیفیت داخلی کار کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *