تقدیر از مدیر با تجربه و خوشنام دیناپارت

 گروه بازرگانی دینا پارت در جهت سپاسگزاری از کارکنان پرتلاش و خدوم خود طی مراسمی از آقای مهندس وحید کارخانه تقدیر کرد

 به گزارش روابط عمومی دیناپارت در این مراسم که با حضور کارکنان واحدهای سازمان مرکزی برگزار شد آقای جلیل قصاب مدیرعامل، ضمن ابراز خرسندی از تلاش همه کارشناسان و کارکنان بخش های گوناگون در جریان تامین تا فروش و توزیع قطعات دیناپارت اظهار داشت: آقای مهندس وحید کارخانه از مدیران باسابقه ای است که در طول مدیریت مستقیم خود به ویژه در واحدهای بازاریابی، تامین و تبلیغات با نگاه کارشناسانه در معرفی و توسعه نمایندگی های دینا پارت در کشور بسیار تلاش کرد.

مدیرعامل دیناپارت افزود: عملکرد موثر و وفاداری آقای کارخانه به گروه بازرگانی دیناپارت در میان پرسنل و مدیران این مجموعه بسیار زبانزد است و استمرار حضور وی در دیناپارت باعث افتخار خواهد بود.

 در این مراسم آقای مهندس وحید کارخانه نیز طی سخنانی گفت: با تلاش همه کارکنان و مدیران این مجموعه بزرگ ، به ویژه طی یک سال و نیم اخیر گروه بازرگانی دیناپارت از پیچ و خم های بزرگی عبور کرد و امروز اعتبار خود را بیش از هر زمان دیگر قوی تر کرده است.

وی گفت:دیناپارت همیشه برای من گرامی و  دانش افزایی در آن برایم بسیار ارزشمند است و به همین خاطر در هر شرایطی در امور فنی و مهندسی در خدمت به گروه بازرگانی دینا پارت آماده هستم.

 در پایان نیز مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره به پاس زحمات شایسته ایشان لوح تقدیر دیناپارت و هدایایی نقدی و نفیس به آقای وحید کارخانه اهدا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *